Jerit di sini!!


ShoutMix chat widget

Friday, February 4, 2011

PERJUANGAN KITA BERSAMA

ASSALAMUALAIKUM W.B.T......selamat pagi,tengah hari , petang dan malam kepada semua rakan2 yang membaca...
semakin hari kita dapat lihat akan perkembangan bola sepak di Malaysia...
cara sokongan kita sudah mula beralih...kini kita PENYOKONG...bukan PENONTON....
saya dapat melihat...rakan2 kita seperti sudah tiada semangat untuk menyokong seperti mana yang telah kita lakukan pada tahun lepas...
kemana hilangnya semangat kita yang dulu????
yaa...benar...ramai yang tidak suka akan cara kita menyokong.....ramai yang telah mencaci maki kan kita....selama ni kita tempuh semua....dah macam2 halangan,cabaran dan dugaan telah kita tempuhi bersama....kekalkan lah semangat kiita yg dulu.....
saya masih ingat lagi...sebelum saya mengikuti rakan2 yang lain untuk berdiri,bertempik dan berbagga....pada mulanya..saya juga malu...namun semangat yg diberikan oleh abang2 kita telah menjadi kan saya mampu berdiri selama 90 minit dan menyokong pasukan kesayangan kita iaitu KEDAH.....selepas itu...datang pula otai2 lama yang telah menyuntik semangat baru untuk saya dan telah memberi amanat agar saya lebih bertanggungjawab.....

rakan2...kita perlu ingat...biarlah apa orang diluar nk kata...perjuangan kita masih lagi belum selesai....jadikan semua yang telah kita temuhi bersama sebagai satu cabaran dan dugaan untuk kita terus berjaya ke hadapan...


ini adalah apa yg terkandung dalam hati saya yang ingin saya luahkan...maaf jika saya terkasar bahasa...

No comments:

Post a Comment