Jerit di sini!!


ShoutMix chat widget

Saturday, February 5, 2011

Pasai Gigi

ahaaa.....sudah nk masuk tanggal 6/02/2011...haru yang ku nanti semenjak 21/12/2010...dah kekat 2 bulan aku memakai ashbar/besi pada gigi...ahaaa...
suma ni sebab exident la....adeshhh....
da la SPM pon x amek lagi...tahun lepas dah nk spm...gagah pi men drift...kan da susah..tengok..sapa susah????aku gak yang susah..ahahah....padan muka aku....lalalala....
haa.....

hazizi oi...arghh....x dapat aku nk ungkapkan...
TIDAK!!!!!!!!!!!!!!
takotnya aku nk menanti esok hari....waaaaaaaaaaaaaaaaa
tapi aku akan beranikan diri...
kini aku seorang hero..ahahahha....(poyo)

terima kasih pada adinda kesayangan ku Atika....
dia telah banyak memberi semangat pada ku....
kini aku beranikan diri...
yeehhaaaaa.....panggey la doktor tu,.....aku x takot nk kna bka besi ni..
heheheh.....
DR.Marshirah...maaf je kalau Dr. baca ni...hehehe... (lam aty takot giler)...
ahahahahah...

haaa...
dah la esok pagi2 kna bangun awal...jarak dari sini nk ke HSB dah la jauh....
kompom sejukk...ahahah....(g nek moto)....
alhamdulillah ada juga kawan aku yg nk teman aku...
thanks bro sebab nk teman kan aku....
jasa unx x kan aku lupa...nnti balik aku blanja unx makan kt MyFC...
ahaaa.....

k lah rakan2....aku nk blk tdo...jbg cik Atika marah sebab aku x tdow2 lagi...
al maklum la....
atika kan sayang saya...(jngan jelez)
ahaa...k la suma...
esok saya akan ceritakan la cm na diowg buang besi ni...aghahahhahaha

sekian sahaja celoteh saya......
zhi zie

No comments:

Post a Comment