Jerit di sini!!


ShoutMix chat widget

Sunday, February 13, 2011

menangis kesakitan

salam alaikha ya kawan2 ku sekalian...
ya allah...alhamdulillah..dapat kita bersama lagi....
semoga hidup anda semua sentiasa dicucuri rahmat dari yang maha esa...

disini aku cuma nk ceritakan pada anda tentang kesakitan...
td pagi aku ke hospital atas 1 urusan...
korang pon mungkin dah tau....
aku g buka besi yang ada pada mulut td....
perghh...mula2 masok ja kaki kt lam hospital tadi...
aku da asa takot...tetapi aku tetap beranikan diri...

aku g daftar...pas daftar...
naek tigkat dua..
masok klinik pakar...tunggu punya tunggu...
haaa...turn aku sampai...arghh....takot gilaa...
aku beranikan diri lagi....

langkah demi langkah aku terus masuk dalam kilik no 92..
masok2 aku ternampak doktor marshirah...dia senyum ja kt aku...
dia tnya aku..."datang ngan spe dik"..aku pon jawab.."ngan membe"
nasib la g ngan membe..lau aku g sowg...kompom kne leter dlu...
haaaa..dia tanya lagi"ko da sedia dik??nk akk bius dulu"
hahaha..aku takot lau bius..aku pon kte x nak..

ok...now dia check dlu..pas tu dia kompom ngan doktor yg lagi sowg...
dah 10 minggu aku pakai besi tu...
masa dia mula buka dawai yang pertama...aku x sakit lagi...
bila masok yang ke 3..
perghhhh....sakit gila....
menitik air mata aku ke lantai...
first time aku nangis time aku sakit..
ahaaa....dalam aty malu pon ade...
but...aku x endahkan..
terlalu sakit...sungguh sakit..

aku berkumur...banyak nya darah...loya aku...
hahahaha....
now aku rase lain pada mulut aku..
dulu da besi..now x da,,,,ase x selesa gila

now aku da kembali ke kehidupan seperti dulu...

ini saja cerita aku...agak tergantung...heheheh....

k all...salam

No comments:

Post a Comment