Jerit di sini!!


ShoutMix chat widget

Friday, February 11, 2011

leteyh gilerr beb!!!! dan sedeyh!!!

hah...bawu sampai ke kedah..dari temerloh....
mata sudah kuyu...bile mau tido hah???
kejab lagi kot....ahaaa....
pengalaman....yeehaaa.....
pengalaman selama 3 ari 2 malam...hehehe....mule2 time nk g temerloh...
ahaaaa....cam sakai...kene tunggu bas punya lama.,...
kate bas gerak kul 8.30 mlm....last2 gerak kul 9.30...
1 jam dok temenung panjang kat perhentian bas sungai petani...
bowink amat.....

haaa...bile da sampai temerloh....
kul 5.30 pagi sampai...lajukan bas tu..
hhuhuhu...naeklah bas utama express...
heheheh....keadaan amat selesa.....
mule2 segan aku nk berjumpe owang temerloh....bila kitowang sampai...
maksu call membe baek dia...ehhehe.....pon pon pon....pakcik tu pon sampai..
hehehe..name pak cik tu..pakcik din...
owg nye simple...kacak dan bergaya...
agak sporting...
mule2 aku ingat dia garang...last2...huhuhu....leyh jadi geng....
masok2 kete pakcik tru cite yang jala kt temerlong ni banyak kona pi kona mai...
hehehe...aku still cakap kedah..
lalalalal....x lpe daratan...heheeee....

da sampai umah pakcik din....sshhhh...diamm.....anak2 dia ngan tido....
ari jumaat esok diowg skolah...ahahaha...aku ingat anak dia sowg je...last2 da 3 owg....
hehehehhe...
anak2 dia menyambut kedatangan aku dengan penuh meriah nye....lalalalla...
ank sulung dia nama umi,15..lg sowg lpe nama....sopi,umo x tau....Rubi a.k.a rabiatul,5 tahun...
hehehe...

Rubi...ehhehe...mule2 malu2...last2...dia yg paling manje ngan aku...
petang2 aku bawak dia jalan2...first day aku sampai dia demam...cian...
puas aku paksa dia makan ubat...
perangai dia x ubah macam my chienta...susah nk mkn ubat....

aarghhh...malas suda nk menaip...hehehe..

ari last aku kt sne...iaitu kelmarin...11-2-2011....
aty ni x tau nk kte pe,....sedeyh teramat sangat..nk tinggalkan rubi...
urmmm.....
but aty ni telah diubati dengan kehadiran akk eila...
akk iela bawak aku g umah dia kt jengka...
ahaahaha....
aku g mkn2 ... jmpe family dia...
pas tu dia anta aku kt perhentian bas temerloh tepat pada waktu aku nk nek bas...

sampai2 kt perhentian..aku terlihat kelibat Rubi...
arghh...aku lihat rubi menangis...
hurmmm....setiap titisan air mata rubu amat bermakna bagi aku.....ntah kenapa...
but aku terpaksa tinggalkan dia....
hurmm...mungkin 1 ari nanti abg akan jumpe rubi lagi...
kt telingge ni terdengar2 rubu paggil ''abg''..
sebelum aku naek bas...rubi panggil nama aku banyak kali...
air mataku turut menitis jatuh kebumi...aku tahan...

dah la...x mo la nk cite lebeyh2...now aku da sampai umah...nk rehat jab....
k suma...thanks coz sudi membaca coretan hati ni....

salam.......zhi zie


No comments:

Post a Comment