Jerit di sini!!


ShoutMix chat widget

Wednesday, January 12, 2011

KaSeH sYg @ ChiEntA

Menjelang tanggal 13 januari 2011..sedar x sedar sudah 39 hari saya yg bernama Mohamad Hazizi telah bercinta bersama pasangan saya Atika....Pelbagai rintangan dan cabaran yang telah saya hadapi...
walaupon tidak banyak masa saya luangkan bersama atika...
dia tetap memahami saya...kasih syg dan cjienta dia terhadap saya tidak luntur walaupon sedikit...
inilah bukti kehebatan cinta....kepercayaan bagi setiap pasangan seperti kami amat penting...
pergaduhan bagi setiap pasangan menjadi perkara normal bagi pasangan yang hangat bercinta...
tetapi bagi saya dan atika...
melalui pergaduhan kami x akan mendapata apa-apa faedah langsung....
Alhamdulillah setakat ini...saya dan atika tidak pernah bergaduh.....
inilah bukti kehebatan cinta kami...

No comments:

Post a Comment